גמז הנדסה ובינוי בע״מ

בניית ממד לבית פרטי

בניית ממד לבית פרטי

בניית ממ"ד לבית פרטי ללא היתר – כך תמגנו את הבית שלכם בהקדם האפשרי

הוראת שעה חדשה, שתוקפה הוא שנה בלבד, מאפשרת קבלת אישור להוספת ממ"ד לבית קיים תוך 14 יום בלבד.

איך עושים את זה?

עד 2022, פרק הזמן הנדרש עבור קבלת היתר בנייה להוספת ממ"ד לבית קיים היה בין 9 ל-12 חודשים בממוצע. ב-2022 יצאה הוראת שעה שקיצרה את התהליך והמשך הממוצע הצטמצם לכ-4-6 חודשים. החל מאוקטובר 2023, ולמשך השנה הקרובה, ניתן לקבל אישור להוספת ממ"ד תוך 14 ימים בלבד. 

גמז הנדסה בע"מ מתמחה בהוספת ממ"דים למבנים קיימים, בדגש על בתים פרטיים. אנו עוסקים כבר למעלה מ-15 שנים במיגון בתים בישראל, ומתגייסים גם היום, לאור מלחמת "חרבות ברזל", כדי לאפשר לאלפי משפחות נטולות ממ"דים להתמגן בהקדם האפשרי. 

מה תקבלו מאיתנו?

בדיקת זכאות לבניית ממ"ד ללא היתר

הזכאות תינתן ליחידות דיור צמודות קרקע או ליחידות דיור בבניין בגובה של שתי קומות לכל היותר, בתנאי ששטח הממ"ד המתוכנן לא עולה על 9 מ"ר ושניתן להוסיפו למבנה במסגרת קווי הבניין הקיימים.

עריכת הבקשה והגשתה

הבקשה תוגש על ידי אדריכלי החברה, המתמחים בהוספת ממ"דים למבנים קיימים ומכירים היטב את הדרישות התכנוניות, את תקני הבטיחות ואת ההנחיות הכלולות בהוראת השעה החדשה. הבקשה תוגש באמצעות המערכת המקוונת של פיקוד העורף.

בניית ממ"ד בהתאם לתוכניות

עם קבלת האישור – תוך פרק זמן של עד 14 יום ממועד הגשת הבקשה – יוכלו צוותי הבנייה שלנו להתחיל בעבודה. כמו במאות פרויקטים קודמים בהם הוספנו ממ"דים לדירות ולבתים פרטיים, גם כאן מובטח ביצוע איכותי ויעיל, בהתאם לתוכניות ובסטנדרט המקצועי הגבוה ביותר.

הודעה על סיום בביצוע ומסירה

עם סיום העבודות נודיע לוועדה לתכנון ובנייה על גמר הביצוע, נדאג לקבל את האישורים הדרושים ונמסור לכם, מהר ככל האפשר, את המרחב המוגן שיבטיח את ביטחונכם מכאן ואילך.

תוספת ממד לבית פרטי ללא היתר

עלות ממד לבית פרטי

להוספת ממ"ד לבית פרטי מחיר שונה מאשר הוספת ממ"דים לדירות בבניין בן שתי קומות, אך בשני המקרים מדובר בהוצאה כספית. אמנם לביטחון שלכם אין מחיר אך חשוב שתדעו כי להוספת ממ"ד יש, בנוסף, גם ערך כלכלי של העלאת ערך הנכס במאות אלפי שקלים.

למה אנחנו?

  • כי הוספת ממ"דים לדירות ולבתים פרטיים זו אחת ההתמחויות העיקריות שלנו.
  • כי אנחנו מכירים היטב את ההנהלות מול פיקוד העורף ובקיאים בהנחיות הוראת השעה החדשה.
  • כי הצוותים המקצועיים שלנו, שאחראים לתכנון, לליווי האדריכלי, לביצוע ולפיקוח על הבנייה, הם מהטובים בתחומם.

להצעת מחיר השאירו פרטים בטופס, בוואטסאפ

תוכן עניינים

השאירו פרטים

ונציג יחזור אליכם בהקדם!